Fancy me

Alla inlägg den 22 november 2014

Av lara - 22 november 2014 23:24

Så igår åkte mina föräldrar iväg till spanien, valencia, jag hade försökt övertala dem att vara ensam hemma med min lillebror men de sa nej. Min mormor är här istället. Helst ville jag vara ensam hemma, jag gillarr ju min mormor men ibland tycker jag bara att gamla människor kan vara jobbiga. Sorry mormor. Men i alla fall så har jag hela veckan utan mina föräldrar, jag vet inte om det är bra eller dåligt direkt men aja. 

På måndag måste jag typ vara klar med att läsa en bok- Coraline, på engelska alltså. Det var en läxa från skolan. Men grejen är att vi inte hade fått så mycket tid egentligen utan bara fått några få lektioner. Plus att jag läste Sherlock holmes först men den innehöll massa gamla och konstiga engelska ord som man inte ens andvänder längre. Så den näst sista lektionen bytte jag boken till Coraline. Jag såg filmen när jag var liten och älskade den så jag förväntar mig att boken ska vara minst lika bra om inte bättre. Godnatt.


Presentation


hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej som gillar att läsa, lysna på musik och att spela the sims 3(vara med vänner om det räknas)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Omröstning

vad ska du klä ut dig till halloween??
 en vampyr
 en häxa
 ett spöke
 ett monster
 en enhörning!
 annat...

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

im a unicorn!

muspekare

Rainbow Arch Over Clouds

Skapa flashcards