Fancy me

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av lara - 18 oktober 2014 23:43

så jag provade att säta på min dator- det fungerade inte, så jag provade sätta på min gamla dator. Asså min super gamla dator, man ser att de är gammal också. Så jag satte på den och det fungerade! sims var kvar på datorn så jag satte in skivan för att se om det fungerade att spela- det gjorde det! men spelet laggar skit mycket och ibland slutar musen fungera, så man inte kan göra någonting:/ men jag skapade i alla fall en sim, hon heter Carmen Heart. Jag hade inte så mycket kläder och hår och sånt- för det var bara sims 3 startpaket och sims 3 leva livet som var installerat på min dator, och jag orkade inte heller installera något annat expansionspaket. Men då laddade jag ner sims 3 custom content: hår och kläder. Jag älskar verkligen custom content. Först och främst för att det är gratis. i alla fall det fungerade att spela men som sagt, det laggade skit mycket-_-


#sims3 #sims #lagg

Av lara - 18 oktober 2014 14:03

klockan är två så det är nog lite försent att säga godmorgon då men aja. jag började i alla fall min morgon med att lyssna på spotify- gud vad jag hatar gratis versionen av spotify... man kan inte ens klicka på den låt man vill. Man får klicka på suffle play och då kommer de bara en randdom låt som man får nöja sig med... men idag ska vi få gästar- familj asså. Men det är klockan fem så det behöver jag inte oroa mig för nu. Idag  är jag också super sugen på att spela the sims 3, men vet ni vad? min dator är en dum skitdator så den har stängts av helt oh den vill inte sätta på sig igen och när man spelar the sims så laggar den ihjäl sig... men mac är ju ändå ingen speldator så jag har en mac(logic).

men jag ska försöka fixa den... ja sen måste man ju installera om sims 3 tror jag? om jag ens får på datorn... så det här var bara ett random inlägg där jag typ stör mig på allt:/ och jusste jag glömde att säga att datorn jag skriver på nu är skoldatorn- datorn jag fått av skolan som jag ska andvända till skolarbete:/ om ni var lite förvirrade eftersom jag sa att min dator inte gick att sätta på. men hejdå, bye bye...


//lara

Presentation


hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej som gillar att läsa, lysna på musik och att spela the sims 3(vara med vänner om det räknas)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Omröstning

vad ska du klä ut dig till halloween??
 en vampyr
 en häxa
 ett spöke
 ett monster
 en enhörning!
 annat...

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

im a unicorn!

muspekare

Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards