Fancy me

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av lara - 17 oktober 2014 13:21

Idag hade jag ett no prov, jag pluggade igår lite men jag kunde ändå inte alla frågor så... ja, jag tror att jag typ kommer få D på det här provet:/ och det är ju inte så bra men nu sitter jag här och väntar på min kompis som pratar med sin mentor nu, asså jag ska fråga hennes mentor, min so lärara vad jag fick för betyg på min so uppsats, så snart kommer jag få veta mitt betyg och om det blir bra så skriver jag det här, blir det dåligt så skriver jag inte det:/........... jag fick C yaay(det var inte så bra:/ hoppades på B:/ var nära ett B) hejdå alla fina människor.


//lara


#prov #no #noprov #betyg #skolan #kul #superkul #extremtkul

Presentation


hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej som gillar att läsa, lysna på musik och att spela the sims 3(vara med vänner om det räknas)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Omröstning

vad ska du klä ut dig till halloween??
 en vampyr
 en häxa
 ett spöke
 ett monster
 en enhörning!
 annat...

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

im a unicorn!

muspekare

Rainbow Arch Over Clouds

Skapa flashcards