Fancy me

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av lara - 14 oktober 2014 18:04

jag han inte skriva igår så jag skriver idag istället. I alla fall igår gick jag och min kompis och kollade på en film(på bio) ja först kom vi båda försent så vi tog en film och kom in i salongen försent(vi hade inte tänkt igenom så bra vilken film vi skulle kolla på) så när vi gick in i bio salongen så satt det bara massa gamlingar där...det va skit pinsamt när vi gick till våra platser. sen när vi hade suttit oss ner på våra platser(det var ingen på vår rad) så stirrade jag och min kompis på varandra och började skratta... lite för högt. Och jag börja näsan skratta för att hon gjorde det(men jag gjorde inte det) och det var pinsamt det med. Men filmen var väl okej, lite för vuxen kanske... men okej. Det var liksom inte en sån slags film jag skulle fastna för om ni förstår, men aja vissa människor tycker säkert om den(för den var inte dålig heller).


//lara


Presentation


hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej som gillar att läsa, lysna på musik och att spela the sims 3(vara med vänner om det räknas)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Omröstning

vad ska du klä ut dig till halloween??
 en vampyr
 en häxa
 ett spöke
 ett monster
 en enhörning!
 annat...

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

im a unicorn!

muspekare

Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards