Fancy me

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2014

skum dröm...

Av lara - 11 oktober 2014 23:47

okej i natt drömde jag en dröm, man gör det faktiskt varje natt(så länge man sover) egentligen, men det är inte alltid man kommer ihåg drömmarna. I alla fall jag drömde att jag och min familj faaktiskt min släkt var i ett hus, jag tror att vi antagligen har hyrt det för att vara där något lov och att det kanske var lov i drömmen(jag tror det) okej men där var jag, min familj och min släkt. En del av dem var min riktiga släkt och en del var bara släkt som jag trode var min släkt men sen när jag vaknade fanns de inte på riktigt, till exempel, två bröder som jag aldrig träffat förut, ett eller två år äldre en mig va mina kusiner i drömmen(men inte i verkligheten). Okej det skumma var att jag blev kär i en av de här bröderna och han var min kusin!! (i drömen alltså) men det var inte så konstigt att jag blev kär i honom, han var snygg och samtidigt smart och interessant. Det känndes skumt att vara kär i sin kusin(även om han inte var på riktigt). Jag kommer inte ihåg hela drömmen men jag kommer ihåg bitar av den, och en del som jag kommer ihåg är att jag och han sitter i min kusins(en annan kusins) rum och pratar jag kommer inte ihåg hela vår konversation men det var något om att han sa att det vart kul att träffa mig och att alla andra(Kusiner, antar jag) i det här huset var falska(det var dem, i drömmen alltså, inte i verkligheten) och jag var rätt säker på att han just skulle säga något i stil med att han gillade mig när Disa(en tjej från min skola) kom in i rummet hon var en del av min släkt i drömmen typ och hon grät för att farbror garry har åkt in i fängelset!! vem fan e farbror garry!! ja, jag och min kusin gick till fängelset då för att typ hämta ut honom eller försöka få ut honom, kan vi ens göra det? men vi gick dit i alla fall och jag kommer inte ihåg om vi fick ut honom eller inte men vi kan säga att vi fick ut honom. vi spolar fram nu lite i drömmen: jag och min kusin är kära, ingen vet det, alla är glada. Sen tog drömmen värsta vändningen och några i min familj började läsa serie tidningar och vandöda skelett och skumma saker började hända för förut läste dem serie tidningar om en familj som samlades och alla var glada och det blev ju så, nu när de läste om annat blev det ju så okså... serie tidningarna som de läste nu handlade om religoner som krigade mot varandra(speciellt kristendomen och islam, antagligen p.g.a att jag hadde sätt en film om det typ) då tog en tjej och kastade en sten på en muslim(tror jag) en stor sten. Sen säger någon nånting med att hon e fördömd av djävulen eller något sånt därt skumt och då säger hennes pappa att hon e hans dotter och bara ett barn men då tar hon av sitt ansikte och där bakom har hon sitt riktiga ansikte hon e ett skelet och  en mördare då säger en person att hon har lurat honom att hon var ett barn och hans dotter utan var ett skelett från någon slags arme... då vaknade jag, jag tänkte att det med skelettet och allting var en dröm men jag tänkte fortfarande att min kusin fanns och att vi var kära men då insåg jag att han inte fanns på riktigt, bara i mina drömmar och det var jakligt deperimerande... för jag vill att han ska finnas även om han var min kusin, skulle vara rätt äkligt men det var ändå inte så i drömmen, han var nog mer min pojkvän än min kusin så när jag hade vaknat och förstått att han inte var verklig kändes det som att jag just hade gjort slut med en super perfekt kille.....  


#dröm #skumdröm #perfektdröm

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lara - 28 januari 2015 15:48

klicka här: http://larannaxdreamworld.tumblr.com   Ny tumblr blogg^^ #tumblr ...

Av lara - 22 november 2014 23:24

Så igår åkte mina föräldrar iväg till spanien, valencia, jag hade försökt övertala dem att vara ensam hemma med min lillebror men de sa nej. Min mormor är här istället. Helst ville jag vara ensam hemma, jag gillarr ju min mormor men ibland tycker jag...

Av lara - 12 november 2014 21:08

  Så jag tänkte skriva allt jag önskar mig..... (Om jag fick önska mig vad jag ville såklart....)   1. En ny dator, den datorn som jag har nu är skit dålig så jag vill verkligen ha en ny dator.   2. En liten gullig apa (kommer aldrig att få...

Av lara - 11 november 2014 19:43

Så jag tänkte bara köra tio saker om mig så...   1. Jag är en tjej(no shit).   2. Jag älskar musik, jag lyssnar på det nästan hela tiden.   3. Mitt favorit ämne är historia.   4. Jag älskar att läsa böcker och att skriva också.   ...

Presentation


hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej som gillar att läsa, lysna på musik och att spela the sims 3(vara med vänner om det räknas)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Omröstning

vad ska du klä ut dig till halloween??
 en vampyr
 en häxa
 ett spöke
 ett monster
 en enhörning!
 annat...

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

im a unicorn!

muspekare

Rainbow Arch Over Clouds

Skapa flashcards